Metalocalypse: The Doomstar Requiem - A Klok Opera
Will Dethklok find their lost bandmate Toki Wartooth? Find out in this hour-long rock opera special featuring a 50-piece orchestra and special guests Mark Hamill, Malcolm McDowell and Cannibal Corpse's George "Corpsegrinder" Fisher.