Nip and Duck/Telephone Pole Gag 2: Circular Fan/Asphalt and Battery
Daffy Duck learns he's a truly terrible tailor. Sylvester is a fan of great food. Wile E. Coyote's new machine can make roads, but can it also make dinner?