'65 Pontiac: Cool Catalina Part 2
With updates well underway on custom car guru Joe Martin's prized '65 Pontiac Catalina, Joe and the boys at Martin Bros. Customs give the ol' choppy-doo to a '41 DeSoto that has seen better days.