A Shotgun Affair
Lori thinks she’s found "Mr. Right" in rugged Gary Knepp. Lori’s friend Lisa agrees and lures Gary into a steamy affair. Things get more complicated when Gary meets irresistible Carol. Their tryst sparks a war among friends that will end badly.