Shauna Takes the Wheel
Shauna takes the wheel as she finally heads to her driver's test. Then, the family comes together for a photoshoot at a sunflower farm, and Mark and Patty suggest Shauna does a trial run in NYC as she grapples with the decision to apply to fashion school.