Pacific Grove Nightmare
Zak and the crew arrive in Pacific Grove, California, to investigate a doll shop overwhelmed by a dark energy. Shelves of dolls and puppets appear to offer up disturbing clues as the search for evidence leaves the team drained and disoriented.