Armageddon, Part 4
Barry is shocked when Eobard Thawne returns in the most unexpected way, and with a tie to a loved one. Damien Darhk offers advice to Barry, but there is a catch. Finally, an epic battle begins with the Reverse Flash pitted against the Flash.