The Flash Reborn
With Barry trapped in the speed force, Iris, Kid Flash, Joe and Vibe have taken over protecting Central City. When a powerful villain threatens to level the city if The Flash doesn't appear, Cisco makes a decision to break Barry out of the speed force.