It's Impossible
Feud is an American docudrama television series created by Ryan Murphy, Jaffe Cohen, and Michael Zam. Conceived as an anthology series, Feud's first season chronicles the well-documented rivalry between Hollywood actresses Joan Crawford and Bette Davis.