The Prom Night Killer
Jessi Toronjo went to a sleepover in 1989 thinking her stepbrother, Jeffrey Pelley, was at his senior prom. She spent the next 13 years believing someone else committed the unspeakable crime of that weekend, only to discover she knew the killer all along.