The Night He Turned Bad
In 1974, after a Valentine’s dance, 17-year-old Carla Walker is kidnapped by a man with a gun. For 45 years the case goes unsolved, and no one has any idea that the person responsible is living uncomfortably close, hiding in plain sight.