Look into My Eds/Tag Yer Ed
When Edd gets a hypnotizing pinwheel in the mail, Eddy uses it to hypnotize everyone and turns himself into the neighborhood kingpin. Then, Rolf and Kevin accuse Edd of being a wuss so Eddy plans a wrestling match to let Edd win respect.