Episode Number 1
Dry water begins when Paulo Duarte, a Portuguese boy, is found dead at Vigo's Port. It seems to be a suicide, but no one around him can understand why he kills himself. Neither his sister, who travels from Lisbon to Vigo; Nor her godfather.