Pop Ups: My Giant Nose Is Killing Me
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Roger's nose growths drip pus, attract flies and are so large that he can barely breathe. Sandra and Jessie are sisters who bonded over their many undiagnosed face bumps.