Bravo, Lord Nobita/Autumn Insect Recital
Nobita wants to become a feudal lord to have servants, but he soon finds out that feudal life is not as easy as he thought. To teach Nobita about the simple pleasures of nature, Doraemon records the sound of crickets, but it doesn't go as planned.