Slept Through It All
A teenager sleeps through the brutal murder of her father, Ken Eaton, at their home. As detectives probe into the beloved teacher's secret love life, they unravel a web of heartbreak, deceit and desire. Will the truth behind Ken's tragic end be unveiled?