Beauty Thrills, Co-Ed Kills
In the bucolic town of Murfreesboro, TN, the lifeless body of 18-year-old beauty Laura Salmon is found bludgeoned to death in a farmer's field. The town is shocked, and detectives forage for forensic details that they hope will lead to her killer.