Australia: Murder on the Bridge
Yorkshire teenager Caroline Stuttle set out on an adventure to backpack around Australia. But on 10 April 2002, Caroline's body was found at the bottom of Bundaberg Bridge. Her family and the detective who worked the case finally tell her full story.