Killing Can Be A Drag
A Harvard professor harbors a secret obsession for cross-dressing. Wracked with greed, wrath and pride, he becomes a maniacal murderer. Then, an activist goes missing. All the evidence leads to a lovesick group leader intent on getting away with murder.