Burned by Desire
Cesar and Christina Laurean's Marine marriage ranks perfection, but when Lance Corporal Maria Lauterbach, joins the regiment, disaster strikes. Then, Ann and Ted Throneberry are perfect, until long hours away from home leave one heart burned by betrayal.