The Poisoning of Garnett Spears
A 5-year-old's death in a hospital appears to be a tragedy. But doctors suspect his mother, Lacey, is involved. Police uncover a horrifying truth: Lacey has been poisoning her son and using his illnesses to gain public sympathy on social media.