The Murder of Alana Calahan
In 2011, in Columbia County, Georgia, 14-year-old Alana Calahan's body was found in the woods at the back of her house. Suspicion quickly fell on 14-year-old Aaron Schmidt, who was like an adopted son to the Calahan family.