A Father's Dark Secrets
In 2009, mother of two Susan Powell, vanishes from her Utah home. Her husband Josh is prime suspect. As police investigate, dark family secrets emerge. But the worst is still to come as a horrifying murder-suicide shatters a family already torn apart.