The Lizzie M Episode
Bride-to-be Ruth suffered with bulimia before becoming a plus-size ambassador, but finding a wedding dress may bring back painful memories. Then, bride Lizzie loves singing and performing, but Al and Jo must help her take center stage at her own wedding.