Live by the Ford, Buy by the Ford
The Ford legacy lives on as Wayne unearths a Model T delivery truck that's been in single family ownership for more than 100 years. Then he helps two sisters uncover and sell a mind-boggling collection of original Ford parts from a collapsed barn.