Wanda Sykes Razes The Roof
Wanda Sykes gives thanks to her honorary niece, Amber, whose family has been an integral part of Wanda's life. Now, Wanda's partnering up with Jonathan and Drew for a bedroom and bathroom refresh in a house that's been in Amber's family for generations.