Pep Rally, Birthday Treat and Fancy Feet
Buddy makes a cake for Sofia's school pep rally. Grace takes a special consultation for a 40th-birthday cake. Mary's foot modeling career is finally a reality, but it's not the glamorous shoot of her dreams.