High Kicks, Hockey Sticks and Capoeira
Buddy tries his hand at a cake representing Capoeria, a Brazilian martial art, for a local studio celebrating their graduating class. Then, Mauro helps a boy celebrate his Bar Mitzvah with a cake that shows off his love of hockey.