Murder on Mt. Baldy
Tragedy strikes a mountain community when a beloved resident, 71-year-old Jack Irwin, disappears without a trace. Strange crimes plague the old cabin where Jack used to live, and a compelling wiretap operation plus a grisly confession expose the truth.