Animal Kingdom
Buddy Valastro and Duff Goldman kick off a new competition with cakes inspired by an African safari. Team Buddy creates three fantastic beasts while Team Duff crafts a lion catching its prey, and a panel of 50 talented cake artists vote on the winner.