Gold, Guns & God
Allen Keith isn't your typical small-town preacher. He also runs a pawnshop frequented by gold buyers, gun dealers and fellow pastors. But the pawnshop turns out to be a far cry from the pulpit; before long, a stone-cold killer is on the loose.