The Conjugal Configuration
Sheldon and Amy's honeymoon runs aground in New York, while Penny and Leonard discover they are uncomfortably similar to Amy's parents, Mr. and Mrs. Fowler. Raj insults physicist Neil deGrasse Tyson and starts a twitter war.