The Twelve Signs Will Die
New York City is in a panic, and anyone using the pickup line “What’s your sign?” might be a murderer as a copycat Zodiac killer terrorizes the city for years. It falls to veteran NYPD detectives to outwit him before he brings the city to its knees.