Death in the Fast Lane
When swimsuit model Julie Wills wins the Mrs. Texas beauty pageant, she's soon living the fast life in Boca Raton, Florida. But when Julie ends up brutally murdered, it becomes clear there's a dark side to the glamorous parties and high-rolling friends.