Wild West and Vintage Circus
Cowboy hat in hand, Keith draws from his Texas roots to load up the Wild West house with cowhide, canyons and rustic wood galore. Then, a sagging floor in their French-inspired Vintage Circus home threatens to be more than even Keith and Evan can handle.