Big Bodies
Dr. Emma tackles weight related skin conditions. As Lisa's weight spiraled, so have hundreds of skin tags on her neck. Both Morgan and Charlotte were told their weight is the root of their skin condition, but Dr. Emma has shocking revelations for them.