This Is the Alien Part of Me
Lisa has been suffering with dark, wart like lesions for almost three decades. It’s one of the most severe cases of seborrheic keratosis that Dr Emma has ever seen. Dawn’s desperate to get rid of her huge lipoma and inject the fun back into her life.