Becky, Alan, Bernadette, and Leon
Becky developed volcano-like, itchy welts all over her body when her teenage daughter was hospitalized. 80-year-old Alan was bitten by a camel while serving in the army 30 years ago. It turned into a massive lump that he is now desperate to lose.