Jon & Kate Plus 8 Bike
Jon Gosselin, of the series Jon and Kate Plus 8, has commissioned OCC to build him a bike. To get a better idea of how he wants his bike to look, the Teutuls take a trip to Jon and Kate's house to see how the family lives.