Heartbeats and Heartbreaks
Amber and Daniel ride ATVs to a waterfall with the hope of reconciling after their fight. Aryanna's family leaves, and she moves in with Sherlon. Key makes a decision about moving to the US. Martine worries that she may never be able to trust Steven.