Superman: The Movie
From the doomed planet of Krypton, two parents launch a spaceship carrying their infant son -- with powers far beyond those of mortal men -- to Earth.
From the doomed planet of Krypton, two parents launch a spaceship carrying their infant son to Earth. Here he grows up to become Clark Kent, a mild-mannered reporter with powers and abilities far beyond those of mortal men.