Superman IV: The Quest for Peace
In the last film starring Christopher Reeve, Superman faces off against a supervillain created by Lex Luthor using his own DNA.
In the final installment of the saga starring Christopher Reeve, Superman is determined to put an end to nuclear weapons when a new threat emerges: a supervillain created by Lex Luthor (Gene Hackman) using his own DNA.