Shark Storm
Marine biologist Ornella Weideli teams with Dr. Tristan Guttridge to find out why sharks come together at various times of the year.
Marine biologist Ornella Weideli teams with Dr. Tristan Guttridge to find out why sharks come together at various times of the year. Together, they explore the different locations around the world where the sharks socialize, hunt, swarm and spiral.