Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Indiana Jones is called back into action when he becomes entangled in a Soviet plot to uncover the secret behind the mysterious Crystal Skulls.
Famed archeology professor Dr. Henry 'Indiana' Jones is called back into action when he becomes entangled in a Soviet plot to uncover the secret behind mysterious artifacts known as the Crystal Skulls.