Gremlins 2: The New Batch
Sweethearts Billy and Kate reunite with Gizmo to destroy a mischievous new breed of Gremlins that have taken over a skyscraper in New York City.
They're baaack! In the comedic sequel to Gremlins, young sweethearts Billy and Kate reunite with their furry friend Gizmo to destroy a mischievous new breed of Gremlins that have taken over a high-tech skyscraper in New York City!