Analyze This
Robert De Niro is a mafia boss with anxiety who seeks help from psychiatrist Ben Sobel (Billy Crystal). Together, they face dangerous therapy.
Robert De Niro is Paul Vitti, a mafia boss who turns to psychiatrist Ben Sobel (Billy Crystal) due to anxiety attacks. Between his wedding and the gangster's troubles, Ben faces a chaotic therapy full of humor, tension... and bullets.