Singin' in the Rain
Gene Kelly stars in this musical about a silent-screen star who finds love while trying to adjust to the coming of sound.
Gene Kelly, Donald O'Connor and Debbie Reynolds star in this acclaimed, timeless musical that follows a silent-screen star who finds love while trying to adjust to the "talkies" in the Hollywood of the late 1920s.