Alien Sharks: Stranger Fins
Shark Week experts dive into dangerous waters in search of some of the world's strangest sharks.
Shark Week experts are in search of some of the world's strangest sharks. Dr. Craig O'Connell goes to the Bass Strait for sawsharks while Victoria Elena Vasquez and Dr. David Ebert go into the Tokyo Bay to find the goblin shark and a luminescent shark.