My Brother's Keeper
After Keith suffers a cardiac event at sea, Monte races to get his brother to the nearest airstrip for medivac. As the fleet prays for Keith's safety, the Wizard crew must navigate the notoriously dangerous port entry at Saint Paul in perilous conditions.