Shark Lockdown
While a global lockdown quiets the ocean and lures New Zealand's biggest great whites out of hiding, expert Kina Scollay climbs inside a mobile dive cage, the “Snackbox,” on a quest to find monster shark 747 and solve an even bigger mystery.